מאמרים

פסיפס התקשורת השיווקית

תקשורת שיווקית, צמד המלים הללו אינם קשורים בדווקא למילה תקשורת או שיווק. ההגדרה הזו מהווה למעשה את הפלטפורמה והשפה לביצוע אסטרטגי של פרסום, שיווק, יח"צ וקד"מ – ארבעת המרכיבים העיקריים עליהם כתבנו במדורים הקודמים, תוך שימוש מקביל בערוצי שיווק מקובלים נוספים, לפי הצורך.

קרא עוד

מי רוצה להיות מותג?

ובעצם, מי לא? המשימה העיקרית שלכם כבעלי עסקים היא לגרום לכך שהלקוח יבחר בהצעה שלכם מכל המגוון העצום הנמצא לפניו. משימה לא פשוטה ופעמים אף נראית כבלתי אפשרית. כאן נכנס לתמונה כוחו של המיתוג שנועד ליצור למוצר שלכם חיבור מתאים ללקוח, כך שההצעה שלכם תיתפס בעיניו כאטרקטיבית יותר מהצעות אחרות ומותגים אחרים.

קרא עוד

השקעה שעובדת – "מיתוג פנים ארגוני"

העובד הוא הלקוח הכי חשוב, אם משקיעים בו ההשקעה תשתלם איך עושים זאת?
מהו בעצם 'מיתוג בפנים ארגוני'? אנו שואלים את מרגליות, והוא ניאות חלוק עמנו את השיטה על רגל אחת.
מרגליות: "פשוט מאד. כפי שאנו מבינים שיש צורך להשקיע במיתוג מבחוץ וזאת על מנת למצב את העסק מבחינה תדמיתית בפני הלקוח הפוטנציאלי, כך יש צורך לא פחות חשוב למתג את העסק והחברה בפני העובדים, להעצים את תחושת השייכות ולמנף את המבנה הארגוני הקיים. לכך, הוא אומר, אפשר להגיע עם השקעה אמנם, אבל לא בהכרח עם השקעה רבה.

קרא עוד